Faq - najčastejšie kladené otázky

Na tejto stránke sme pre Vás spísali niekoľko odpovedí na Vaše najčastejšie otázky. Môžete si tak prehľadne nájsť svoju tému na ktorú hľadáte odpoveď.

Doprava

Ako dlho trvá doručenie mojej objednávky?

Zásielku obdržíte spravidla do druhého pracovného dňa

Rýchlosť doručenia je pre nás veľmi dôležitá, a preto objednávky pripravujeme hneď ako od vás obdržíme platbu (alebo v prípade platby prevodom, akonáhle nám zašlete potvrdenie o úhrade).

Objednávky prijaté do 14:00 (alebo v závislosti na zvolenej doprave) sú v pracovnom týždni expedované v rovnaký deň. Objednávky prijaté cez víkend sú expedované v pondelok, prípadne prvý pracovný deň po sviatku.


Aké sú možnosti dopravy?

U nás si môžete vybrať z niekoľkých dopravcov: PPL, GLS. U PPL môžete tiež využiť možnosť doručenia na výdajné miesto.


V akých prípadoch budem mať dopravu zadarmo?

Pokiaľ u nás nakúpite v hodnote aspoň 150 Eur dopravu máte automaticky zadarmo.

Objednávky

Čo robiť, ak chcem niečo v objednávke zmeniť?

Pokiaľ chcete čokoľvek do objednávky pridať. Máte dve možnosti, ako postupovať: 

  1. Pokiaľ ste už objednávku zaplatili, zavolajte nám prosím čo najskôr a my s vami preberieme ďalší postup.
  2. Pokiaľ objednávka ešte nie je zaplatená, napíšte nám prosím na náš e-mail: celticsupply@gmail.com číslo vašej objednávky a tovar, ktorý by ste radi pridali/odobrali do svojej objednávky. Majte však prosím na pamäti, že v tomto prípade nemôžeme garantovať odoslanie v ten istý deň.

Ako zruším svoju objednávku?

Pokiaľ si prajete objednávku zrušiť, postupujte nasledovne:

A: Objednávka je už zaplatená.

V tomto prípade vašu objednávku práve pripravujeme alebo je už pripravená na odoslanie. Zavolajte nám prosím a my s vami dohodneme ďalší postup.

B: Objednávka ešte nie je zaplatená.

Jednoducho nám napíšte e-mail s číslom objednávky, ktorú chcete zrušiť a my sa o zvyšok postaráme.  


Čo robiť, ak som dostal tovar, ktorý som si neobjednal?

To nás veľmi mrzí. Príliš často to však nestáva, všetky objednávky prechádzajú dvojitou kontrolou.  

Avšak kontaktujte nás prosím telefonicky alebo na e-mail a my všetko čo najrýchlejšie napravíme.   


Čo robiť, pokiaľ mi objednávka dorazila nekompletná?

Veľmi nás mrzí, že ste obdržali nekompletnú objednávku. Pošlite nám prosím e-mail s číslom vašej objednávky a fotografiou tovaru v zásielke a my všetko dáme do poriadku.  


Čo robiť, ak mi tovar dorazil poškodený?

Náš tovar riadne pred odoslaním kontrolujeme. Avšak aby sme neporušili originálne balenie do niektorých produktov nenahliadame. Pokiaľ vám dorazí poškodená zásielka, môže to byť spôsobené vplyvom zlého zaobchádzania zo strany dopravcu. V tomto prípade nám prosím napíšte e-mail s číslom objednávky a fotografií tovaru, ktoré ste dostali poškodené.  

Platba

Ako u vás môžem zaplatiť?

U nás môžete zaplatiť on-line platbou kartou, bankovým prevodom alebo dobierkou.


Môžem zmeniť spôsob platby pri už vytvorenej objednávke?

Áno. Pošlite nám do e-mailu číslo objednávky, pri ktorej chcete zmeniť platbu. Len pripomíname, že platba je možné zmeniť iba pri objednávkach, ktoré sme ešte neodovzdali dopravcovi. V prípade, že si budete priať zmeniť platbu na dobierku, účtuje sa navyše 1,5 Eur.  


Ako zaplatím platbou na dobierku?

Pri platbe na dobierku nemusíte nič riešiť, zaplatíte v hotovosti až pri odovzdaní zásielky kuriérom. Platba na dobierku u nás stojí 1,5 Eur.


Ako zaplatím bankovým prevodom?

Po potvrdení vašej objednávky od nás automaticky obdržíte e-mail s našimi platobnými údajmi a následne vykonajte platbu vo svojom internetovom bankovníctve.  


Ako získam kópiu svojej faktúry?

Na svojom profile (klientské centrum) v sekcii „moje daňové doklady“. Prípade po zaplatení faktúru tiež automaticky zasielame na e-mail uvedený v objednávke.

Reklamácia

Aký je postup reklamácie?

1.    Vyplňte online formulár pre reklamácie, vrátenie alebo výmenu tovaru TU

2.    Mailom potom budete informovaní o lenotlivých krokoch reklamácie vrátane vyjadrenia výrobcu

Aké sú možnosti riešenia reklamácie?

Každú reklamáciu riešime individuálne. Tovar dôkladne skontrolujeme a posúdime, či treba tovar odoslať výrobcovi na opravu.


Môžem reklamovať tovar po záruke?

Áno. Zákazník si ale vybavuje proces opravy sám a opravu hradí na svoje náklady.

Ak vlastníte strojček, batériu alebo zdroj od FK Irons, Microbeau alebo Cheyenne, použite prosím tieto odkazy na vybavenie opravy.

Pre FK Irons: https://www.fkirons.com/servicing#closevideo 

Pre Microbeau: https://www.microbeau.com/servicing#closevideo 

Pre Cheyenne: https://cheyennetattoo.com/en/cheyenne-service/repair-service 

 

Pre ostatné značky nás kontaktujte.


Ako dlho trvá posúdenie reklamácie?

Reklamácia musí byť vybavená najneskôr do 30 pracovných dní od odoslania na opravu výrobcovi. Ak je potrebné odborné posúdenie, budete informovaní o predĺžení lehôt.


Kedy mám nárok na uznanie reklamácie?

Štandardná záručná doba je 24 mesiacov od dátumu prevzatia objednávky. Pre tetovacie strojčeky je záručná doba 12 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Pre batérie je záručná doba 6 mesiacov.


Kedy nebude uznaná reklamácia?

Reklamácia nebude uznaná, pokiaľ vada vznikla v dôsledku neodbornej manipulácie, zásahov alebo nedostatočnej starostlivosti o výrobok. Napriek tomu môžete reklamáciu podať a na základe vyjadrenia výrobcu rozhodneme, či vám bude uznané právo na reklamáciu.


Kedy môžem vrátiť tovar bez udania dôvodu? (právo na odstúpenie od zmluvy)

Máte právo do 14 dní od prevzatia tovaru odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu, pokiaľ tovar spĺňa podmienky pre vrátenie (hygienicky nezávadné, nepoškodené, v originálnom obale, kompletným balením a príslušenstvom). Tovar môže vrátiť iba fyzická osoba. Na firmu sa toto právo nevzťahuje! Formulár na vrátenie tovaru nájdete tu.


 Ako môžem sledovať priebeh reklamácie? 

Priebežné vás informujeme o aktuálnom stave reklamácie. Pokiaľ by ste mali akékoľvek otázky ohľadom stavu priebehu vašej reklamácie, neváhajte nás kontaktovať.

Môj účet

Čo robiť, ak som zabudol heslo na svoj účet?

To nie je žiadny problém. Stačí ak v sekcii prihlásenie heslo obnovíte kliknutím na tlačidlo „zabudnuté heslo“. Tu zadáte váš e-mail, pod ktorým ste sa doteraz prihlasovali. Následne obdržíte e-mail, v ktorom si svoje heslo jednoducho obnovíte.  


Ako zmením svoje fakturačné údaje?

Pokiaľ u nás máte účet, kliknite na tlačidlo „Môj účet“ v pravom hornom rohu a následne v Klientskom centre zvolíte možnosť „Moje osobné údaje“. Tu si môžete upraviť všetky vaše fakturačné údaje.

V prípade, že u nás účet nemáte vyplňte svoje fakturačné údaje priamo v košíku v sekcii „Osobné údaje a adresa“.   


Ako zmením doručovaciu adresu?

A: Ak je zásielka stále u nás

Zavolajte nám prosím, aby sme adresu čo najskôr zmenili predtým, ako zásielku odovzdáme dopravcovi.

B: Pokiaľ je zásielka už na ceste

V tomto prípade prosím kontaktujte dopravnú spoločnosť, ktorá vám zásielku doručuje.

Vernostný program

Ako funguje náš vernostný program?

Vernostný program predstavuje spôsob poďakovania za vaše nákupy v našom e-shope. S naším vernostným programom môžete zbierať body a tieto body využiť ako zľavu na svoje ďalšie nákupy. Body sa vám automaticky pripočítajú na váš vernostný účet.  

Viac informácií o vernostnom programe nájdete tu


Ako uplatniť body z vernostného programu?

V košíku sa môžete rozhodnúť, či budete chcieť body uplatniť a prípadne koľko.  


Mohu zbierať body aj v prípade, že nemám vytvorený účet? 

Neregistrovaní zákazníci u nás môžu tiež zbierať a uplatňovať body. Neregistrovaným zákazníkom automaticky príde e-mail s PIN kódom, ktorý použijú na uplatnenie bodov pri ďalšom nákupe.  

Zľavy a zľavové kupóny

Ako uplatním svoj zľavový kupón?

Svoju zľavu uplatníte vložením platného zľavového kódu do poľa „Mám zľavový kupón“ a zľava sa vám automaticky odpočíta z celkovej čiastky objednávky.  

 

Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku? Neváhajte nás kontaktovať, a my Vám radi odpovieme.