Reklamácia, výmena alebo vrátenie tovaru

Na tejto stránke môžete reklamovať tovar so závadou, reklamovať Vašu objednávku, požiadať o výmenu alebo vrátenie tovaru. Reklamácia alebo vrátenie tovaru sa riadi našimi obchodnými podmienkami. V prípade vrátenia alebo výmeny tovaru sa uistite, že je tovar kompletný, v pôvodnom obale a nepoškodený. Reklamovať tovar, ktorý bol použitý (napríklad tetovacie farby), piercingové nástroje a ďalšie nie je až na výnimky možné. V prípade nejasností Vás budeme kontaktovať. Pri nákupe na IČO nie je možné tovar vracať v rámci 14 dennej zákonnej lehoty, kontaktujte nás telefonicky alebo mailom o návrh riešenia. V prípade reklamácie tetovacích strojčekov je nutné zaobstarať fotodokumentáciu alebo video pre konzultáciu s výrobcom. V prípade poruchy spôsobenej napríklad pádom Vám môže byť záručná oprava výrobcom zamietnutá.

Pri výmene alebo vrátení tovaru je nutné vrátiť nepoškodený tovar, bez známok používania, v pôvodnom nepoškodenom obale.

Vrátený tovar riadne zabaľte do papierovej krabice a odneste ho do Vami zvoleného výdajného miesta alebo si objednajte k Vám na adresu kuriéra. Pokiaľ tovar nebude riadne zabalený, bude Vám reklamácia zamietnutá. Akonáhle sa balíček vráti k nám, skontrolujeme ho a do 14 pracovných dní Vám buď vrátime peniaze späť na účet, alebo zašleme požadovaný nový produkt. V prípade dopravy objednanej naším prostredníctvom je táto doprava účtovaná zákazníkovi, okrem oprávnenej reklamácie.